Skrevet: woensdag 15 februar 2017 10:51 Siden jeg forrige semester var aktiv på sosiale medier, er det tid til å jobbe der. Den siste helgen spilte min eventyr i USA seg i Seattle. Her gikk vi til møte en 20-åring på torsdag morgen mot Denver for å fly til Seattle, WASHINGTON State aan de Westkust. Vi ankom der rundt 8 timer 39s avtener. Her har vi møtt Seattle om natten, det er virkelig fantastisk. (i vedlegg et bilde fra quotThe Space Needlequot) Jeg kom akkurat inn på hotellet, og jeg vil snart få mat med mine kameragrupper, 2 briter fra London. Deretter går du så snart som mulig for å sove den neste morgenen, og innendørsområdet skal du utforske og prøve å prøve. Les mer. Skrevet: mandag 13 februar 2017 11:37 10 39grote39 AVLO39ers stod ved starten av kampen i Vlaanderen over Rotselaar, alle sammen med en topp 10 klassering hjemmeover. De kampioene: Justine Tinck (junioren) og Charlotte Van Hese (beloften) Silver: Jessica Van Bruyssel (W35) 5: De Bosscher Pieterjan (kortkors) - Picavet Sofie (Langkors) - Elise Van Raemdonck (junioren) - Eddy Van Puyvelde (M45) 6: Ruben Van Praet (kortkors) - Gert Stuyven (M40) 9: Ivan Janssens (M50) Ved ungdommen var det en fjerde plass for miniem Sverre Van Britsom. utslag skrevet: mandag 06 februar 2017 18:57 Den siste helgen ga 4 utøvere det beste av seg selv i løpet av disse to dagene. Sara Van Ryckeghem hos CAD-damer fikk en 20 e plass. Ved CAD herene ble vi representert av Xander Ros og Jonas Verduyckt. Etter en personliste endte Xander på 6 e plass. Jonas oppnådde 2 pr39s de 15 e sted. Bryan var vår mann hos SCH heren. I denne sterke besettelsen var det spennende til og med det siste nummeret. Met rutenett bare på småsaker måtte Bryan totch fortsatt på baksiden på den lukkende 1000m. På ny en pr med som resultat bronzen medaille. Proficiat aan alle atletene. Bedankt til trenerne for veiledning Spesielt Geert De Borger, dør 2 dager en motiverende kraft var. Skrevet: Måndag 06 Februar 2017 18:18 Koldt men tørket i Klapperstraat i Beveren-Waas, hvor søndagsmiddag om de provinsielle veldlooptitels ble strikt. AvLO39s De Bruyn Elise (ben1), Vidarsson Viktor Noi (pupp 1) Verniers Stephanie (min 1) Van Britsom Sverre (min 1) DeBosscher Pieterjan (kortkors) Van Raemdonck Elise og Ivan Janssens (masters50) kan kalle seg de provinsielle veldloopkampioenen 2017. Profitterer til alle AVLO-deltakerne. Resultat: volh. be Senere mer info om lagklassementene. Skrevet: mandag 30. januar 2017 12:09 Mathias De Leenheer leverer AVLO en sølv klistremerke i hinkstapspringen. Steffi Dhont gikk som 4 e nett ved siden av polstokpodium. Andre resultater: 6: Vandorpe Axelle (60H) med en PR og Zita Goossens (høy) 7: De Leenheer Mathias (ver) serien: Top Maya (60H) og De Schryver Davy (800m) Skrevet: mandag 23 januar 2017 11:47 Stijn Van Nieuwenhove (gull - 400m scholieren) og Benjamin Evrard (brons - kadetten boys) gikk med en medaille huiswaarts. For flere spillere var dette sikkert ikke det kampioenschap de hadde i tankene. Det kan nå være en motivasjon for å fortsette å jobbe og under de belgiske kampene å vise hva de virkelig er verdt. Proficiat allerede på alle deltagere og suksess i de kommende kampene. Les mer. Skrevet: tirsdag 10. januar 2017 16:24 Den siste helgen var det første viktige innendørsavtale med Provinciale kampioenschappen. Våre atletene har alle sine beste beentjes brukt på grunn av det begrensede antall forberedende kamper. Vi oppnådde 16 podiumplasser: Les mer. Skrevet: tirsdag 27. desember 2016 kl. 12:45 Saterdag fikk Stephanie Verniers hennes trofé i mottak som seks ganger provinsiellse kampioene. Individuelt i den veldropen, meerkamp, 1000m piste og i skipet, og sammen med elevens jenter lag 2015-2016 på avlossingene 4 x 60m og de 3 x 600m. Også broder Thibeau Verniers kan få mottatt trofé som provinsiell og Vlaams kampioen på 300m horden. Sverre Van Britsom måtte også få en trofé for sin provinsielle tittel på 1000 meter. Han ble også 2de i valg av belofte av året. I tillegg hadde han også 2 titler med de pupillen aflossingsploeg. Også Karen Van Hecke oppnådde en trofé for hennes titel i hinkstapspringen hos mesterne. Også Sofie Picavet fikk mottatt en trofé. Side 1 av 28 Hvem er på BK VELDLOPEN i Wachtebeke på søndag 12. mars. vil komme til supportere for våre atleter, har allerede muligheten til å kjøpe billetter i FORVERKOOP. HVORDAN BESTELLEN. Bestillingsskjema fyller OPHALEN. kantine Lokeren: onsdag 1 og 8 mars 15u30-15u45,16u30-17u15 en 19u15-20u satur 4 mars og 11 mars 9u30-10u15 kantine Zele: fredag 3 og 10 mars 19u30-20u30 PRIS. 7,00 euro per billett Fakao Yu Hvorfor bekymre deg, stor støtte der på 2,57, og dette selskapet gir fortjeneste selv om du holder i årevis. RenegadeMaster supermx2 rimelig nok. Takk for at du deler grunner til din mening. Jeg har vært en aksjeeier siden 2015 og sett det gå helt opp og helt ned, så jeg får poenget ditt. Jeg er imidlertid sikker på at tiden er kommet for å bryte ut av denne syklusen. char1234 supermx. Mine tanker nøyaktig .. Vi lærer aldri. AAX n Airasia samme. uforutsigbar. supermx2 RenegadeMaster, takk for det. Jeg ønsket å stresse igjen, jeg håper ikke at aksjekursen faller. Jeg bare taler ut hva jeg ser og lærer fra denne aksjen. Hvis jeg skulle kjøpe tilbake denne aksjen, det jeg lærer er, jeg vil vente på at den skal slippe tungt og kjøpe tilbake og ri opptrenden igjen. Jeg tror fra nå til slutten av mars, vil de gjenta denne salgssyklusen og deretter skyve den opp når AAC-salget er nært. Jon Choivo Som calvin sier, selv om han mis-fraser. Problemet med denne Airasia og AAX er at de har mange fremtidige kapitalforpliktelser (IKKE DEBT som Calvin setter), verre tilfelle hvis de slipper, de mister innskuddene. Men realistisk, det er ikke mye. Hva dette betyr er dette, Airasia og AAX er i ferd med å være tidlig i flyselskapene for Sørøst-Asia, det har fortsatt mye plass til å vokse og vil kreve mye kapital å vokse, noe som betyr at en investor kan ikke håpe på utbytte, men det faktum at selskapet vil bli større og større over tid og tjene mer penger, som vil bli brukt til å vokse selskapet igjen. Men hvis du holder den, for eksempel 5-10 år, vil du holde fast på selskapet med et visst grep om luftfart i Sørøst-Asia. Flyselskapsordrene de har doblet opp som en vollgrav, deres fly er billigere og mer fleksible, vil fremtidig vekst ikke bli hindret på grunn av mangel på fly. Og kapasitetsvis, jeg tror ikke det er problemet. GEN Y i disse dager, gikk av dagen, rett fly til bangkok lah, taiwan lah, phuket lah for ferie. Hvis jeg er virkelig med deg, er malindo og scoot ikke engang konkurranse akkurat nå. De har ingen reell konkurranse når det gjelder budsjettflyselskaper i SEA. Jon Choivo Airasia er denne typen selskap, du vil gjøre litt, tap litt, gjør litt tapt litt, og plutselig, noen år senere, når markedet treffer metning, vil du gjøre mye. Nøkkelen er å selge abit høyt og kjøpe abit på lavt. Eller hvis du er lat, bare kjøp mer på lavt. SharkTank Jeg forutser ikke en salgsavkastning denne gangen, fordi fra 3qtr 16 resultater til fjerde kvartal 16 resultater er det en 3 måneders vente og på toppen av det var det bekymring for hvor høyere olje og ringgit svakhet skulle påvirke inntjeningen og så stemningen var mer bearish. Denne gangen er det bare 1 måned til slutten av mars når vi kan få noen nyheter om AAC og 2 måneder til AA-styre møtes for å bestemme seg for kjøperen, og disse hendelsene er bullish hendelser, og den underliggende følelsen til disse datoene skal være positiv. Kortsiktig konsolidering for å rydde opp overkjøpsposisjonen og punters tar overskudd. Uptrend fortsatt intakt. Jon Choivo Hvis jeg er ærlig, vil du helst, Airasia, ta alle inntektene for AAC-salg og klare gjeld. Alt utbytte kunngjøringen kommer til å gjøre er å gi unødvendig bevegelse til aksjen, noe som gir meg unødvendig følelsesmessig uro. I stedet vil de fjerne gjeldene og øke selskapet enda raskere, dominere Sørøst-Asia tidligere. Til sammenligning har Airasia bare 77 fly. De store 4 flyselskapene i USA har amerikansk (339), sørvest (101), (United) 342, Delta (322) fly hver. Og de flyr hovedsakelig lokalt for et 320 millioner borgerland. Det er 1.1k fly som serverer et 320million land (om enn en med høy kjøpekraft). Sørøst-Asia har 632 millioner statsborgere med 4k dollar per innbygger, USA har en inntekt på 54k USD. Selv med dette svært svært enkle estimatet som ikke tar hensyn til at inntekten her vokser mye raskere, eller at prisene her er mye billigere eller at enkelte land har svært høy percapita som Singapore og er mer balansert med hensyn til økonomisk ulikhet, vil dette gi en prorated kapasitet på 163 fly som trengs for å være moden, forutsatt nullvekst. (1100 320m borger 640M borger54k4k). Airasia må mer enn doble i størrelse før du kan til og med vurdere behovene blir møtt. Spesielt når Thailand, Vietnam Kambodsja, osv., Bor statsborgere, og de vil, men inntil de når den størrelsen, forventer ikke utbytte. Fakao Yu Hvorfor bekymre deg, stor støtte der på 2,57, og dette selskapet gir fortjeneste selv om du holder i årevis. RenegadeMaster supermx2 rimelig nok. Takk for at du deler grunner til din mening. Jeg har vært en aksjeeier siden 2015 og sett det gå helt opp og helt ned, så jeg får poenget ditt. Jeg er imidlertid sikker på at tiden er kommet for å bryte ut av denne syklusen. char1234 supermx. Mine tanker nøyaktig .. Vi lærer aldri. AAX n Airasia samme. uforutsigbar. supermx2 RenegadeMaster, takk for det. Jeg ønsket å stresse igjen, jeg håper ikke at aksjekursen faller. Jeg bare taler ut hva jeg ser og lærer fra denne aksjen. Hvis jeg skulle kjøpe tilbake denne aksjen, det jeg lærer er, jeg vil vente på at den skal slippe tungt og kjøpe tilbake og ri opptrenden igjen. Jeg tror fra nå til slutten av mars, vil de gjenta denne salgssyklusen og deretter skyve den opp når AAC-salget er nært. Jon Choivo Som calvin sier, selv om han mis-fraser. Problemet med denne Airasia og AAX er at de har mange fremtidige kapitalforpliktelser (IKKE DEBT som Calvin setter), verre tilfelle hvis de slipper, de mister innskuddene. Men realistisk, det er ikke mye. Hva dette betyr er dette, Airasia og AAX er i ferd med å være tidlig i flyselskapene for Sørøst-Asia, det har fortsatt mye plass til å vokse og vil kreve mye kapital å vokse, noe som betyr at en investor kan ikke håpe på utbytte, men det faktum at selskapet vil bli større og større over tid og tjene mer penger, som vil bli brukt til å vokse selskapet igjen. Men hvis du holder den, for eksempel 5-10 år, vil du holde fast på selskapet med et visst grep om luftfart i Sørøst-Asia. Flyselskapsordrene de har doblet opp som en vollgrav, deres fly er billigere og mer fleksible, vil fremtidig vekst ikke bli hindret på grunn av mangel på fly. Og kapasitetsvis, jeg tror ikke det er problemet. GEN Y i disse dager, gikk av dagen, rett fly til bangkok lah, taiwan lah, phuket lah for ferie. Hvis jeg er virkelig med deg, er malindo og scoot ikke engang konkurranse akkurat nå. De har ingen reell konkurranse når det gjelder budsjettflyselskaper i SEA. Jon Choivo Airasia er denne typen selskap, du vil gjøre litt, tap litt, gjør litt tapt litt, og plutselig, noen år senere, når markedet treffer metning, vil du gjøre mye. Nøkkelen er å selge abit høyt og kjøpe abit på lavt. Eller hvis du er lat, bare kjøp mer på lavt. SharkTank Jeg forutser ikke en salgsavkastning denne gangen, fordi fra 3qtr 16 resultater til fjerde kvartal 16 resultater er det en 3 måneders vente og på toppen av det var det bekymring for hvor høyere olje og ringgit svakhet skulle påvirke inntjeningen og så stemningen var mer bearish. Denne gangen er det bare 1 måned til slutten av mars når vi kan få noen nyheter om AAC og 2 måneder til AA-styre møtes for å bestemme seg for kjøperen, og disse hendelsene er bullish hendelser, og den underliggende følelsen til disse datoene skal være positiv. Kortsiktig konsolidering for å rydde opp overkjøpsposisjonen og punters tar overskudd. Uptrend fortsatt intakt. Jon Choivo Hvis jeg er ærlig, vil du helst, Airasia, ta alle inntektene for AAC-salg og klare gjeld. Alt utbytte kunngjøringen kommer til å gjøre er å gi unødvendig bevegelse til aksjen, noe som gir meg unødvendig følelsesmessig uro. I stedet vil de fjerne gjeldene og øke selskapet enda raskere, dominere Sørøst-Asia tidligere. Til sammenligning har Airasia bare 77 fly. De store 4 flyselskapene i USA har amerikansk (339), sørvest (101), (United) 342, Delta (322) fly hver. Og de flyr hovedsakelig lokalt for et 320 millioner borgerland. Det er 1.1k fly som serverer et 320million land (om enn en med høy kjøpekraft). Sørøst-Asia har 632 millioner statsborgere med 4k dollar per innbygger, USA har en inntekt på 54k USD. Selv med dette svært svært enkle estimatet som ikke tar hensyn til at inntekten her vokser mye raskere, eller at prisene her er mye billigere eller at enkelte land har svært høy percapita som Singapore og er mer balansert med hensyn til økonomisk ulikhet, vil dette gi en prorated kapasitet på 163 fly som trengs for å være moden, forutsatt nullvekst. (1100 320m borger 640M borger54k4k). Airasia må mer enn doble i størrelse før du kan til og med vurdere behovene blir møtt. Spesielt når Thailand, Vietnam Kambodsja osv. Borgerne begynner å reise (og de vil) Men inntil de når den størrelsen, forventer ikke utbytte.
No comments:
Post a Comment